mspjuliakwii

Alla inlägg den 30 september 2012

Av mspjuliakwii - 30 september 2012 16:35

Heii!

Idag åkte jag och mina föräldrar till    För att jag skulle köpa skor   

Och då ser jag en skylt där det står:

Vi har halav priset i HELA BUTIKEN!

Vi skämtar inte . . .


WHUUUUUUUT?!?!?!?!?!?!

Varför har dom satt ". . ." efter "Vi skämtar inte"?? Men ". . ." värkar dom inte seriösa juh! o.e

 

//Juliak98 ♥



Av mspjuliakwii - 30 september 2012 12:01

Heii igen!

När jag går in på mig själv så har Alxx_Booii ett hår som jag aldrig sett hnm ha . . 

  <-----     Så jag tänkte att han kanske har köpt nytt hår



  <------ Men han ser ut så här när man går in på hans profil

 









   <--- Och sen när jag går in för att göra en Look till hnm för att kolla om han har köpt ett annat hår så finns nt det ngt sådant hår där o.o

 

//Juliak98 ♥

Av mspjuliakwii - 30 september 2012 11:49

Heii!

Igår va jag och Amanda på Gröna Lund   

Det va sjukt roligt!

Vi åkte:

Jetline, Fritt Fall Tilt, Insane och Extreme!

Och sen slösade vi på våra pengar   

Här är 2 bilder på en sak som vi (Amanda) vann.

   

PLOOOOOOOOOOOPP!! x'D

    

SERIÖST!! 2 Kg PLOOOOOOOOPP!!! 


Och igår fyllde min brosrsa år! 

 

Och i kortet står det:


Nu är du är 16 år och livet består av att:

- Smsa

- Lyssna på musik

- Umgås med kompisar

- Surfa på nätet


. . . Hoppas du har lite tid för lite PRESENTÖPPNING också!! x'D


Så himla rätt!!


//Juliak98 ♥




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Juliak & Wii Frw♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket lag hejar ni på?
 HIF
 AIK
 DIF
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards